سپهرسپهر، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

فرزندم سپهر

اولین کیف

1390/3/11 14:32
نویسنده : رها
463 بازدید
اشتراک گذاری

سپهر جونم این عکس اولین کیفی که خریدی با انتخاب خودت و رفتیم خونه مامان جون اینا چون قرار بود بری مهدکودک ولی چون خیلی به مامان وابسته بودی هر مهدی که میبردمت یا میخواستی پیشت بمونم یا اینکه گریه میکردی و دلت نمیخواست اونجا بمونی..برای همین تا بعد از عید ٨٨ طول کشید تازه وقتی هم که رفتی کلی دردسر داشتم چون روز به روز وابستگیت بیشتر شده بود اما بالاخره در تاریخ ٨٨/٢/١موفق شدم تو یه مهد ماه تی تی ثبت نامت کنم معلمتون خیلی با نمک بود و مهربون.خیلی برات وقت گذاشت تا تونستی اونجارو بدون من بپذیری...هرچند هر روز که میشد میگفتی مامان تو پایین میشینی تا من تعطیل بشم؟منم میگفتم آره جیگرم .راستی توی همین مهد بود که با پارسا (همین دوست جون جونیت) آشنا شدی و هنوزم با هم دوستیت... دفعه بعدی یکسری از عکسات رو میذارم

عاشقتم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

negin
11 خرداد 90 14:59
سلام . خواهش ميكنم . ممنونم كه بهم سر زدي عزيزم
مامان شازده کوچولو
12 خرداد 90 23:29
سلام ممنون که به وب ما سر زدید ، از آشنایی با شما خوشبختم . آقا سپهر از اینکه با شما هم آشنا شدم خیلی خوشحالم عزیزم ، موفق باشید
مامان امير محمد
16 خرداد 90 9:43
سلام خوبيد ؟ وبلاگت پسر گلتون مبارك چقدر بانمكه خدا براتون حفظش كنه .